Wednesday, January 19, 2011

komik tuk dilupuskan....

hobi aku adalah maen tenet 12jam smbl bace komik...
komik mmg menarik dgn gmbq2 yg penuh expressi n sempoi berbanding buku2 sekolah yg hanye tulisan berjela-jela.. haha.. kate2 ni ikhlas dari ak yg sememangnye x suke bce buku n lebih meminati komik wlpn tahu hakikatnye ia amat la membazir duet mak ayh.. sian mak ayh.. penat2 carik duet anak hbskan beli komik.. ish ish ish... komik 1st yg ak bce adalah mutiara naga aka dragon ball.. hehe.. mesti kowg igt kucing doremon yg 1st kan .. pastu mule la komik2 lain yg x memberikan faedah selain menghilangkan wang ringgit mak ayh setiap bulan... ni kat bwh ni merupakan longgokan kreko sejak 10tahun dahulu.. tp x semua la wlpn setiap siri dibeli.. ada yg lesap x taw kemana... haha... nk buang syg wehhh.. sbb klw jual kat surat kabar lama murah sgt dpt.. dh tu x taw nk jual kat mane.. haha.. 
walaubagaimanapun.. still simpan hanya komik dragon ball n one piece je sebagai koleksi..
yg lain tu bg kat sepupu sepapat.. haha..
we all love comics..



2 comments:

topo said...

haha aku pon ada longgokan kreko.. daripada naruto start sampai tahun 2009 tapi macam sayang plak nak lupuskan..

Misz ZeEE_Z0nE said...

haha.. semua tu dh buang la wei.. ni kreko x taw nk campak mane.. arena komik dh jual dh.. giler murah kot... lain2 tu wakaf je kat sedara.. haha